Prekių pristatymas, gražinimas ir apmokėjimas

Prekių apmokėjimas

  • Jūsų būsto Priežiūra svetainėje užsakymų apmokėjimas paprastas, greitas ir patogus. Atsiskaityti už prekes galite Jums priimtinausiu būdu: naudojantis e-bankininkystės sistemomis, grynaisiais pinigais Lietuvos pašte ir Maxima parduotuvėse.
  • Sudaryti ir neapmokėti užsakymai laikomi nepatvirtintais ir nėra vykdomi. Lankytojai gali be jokių apribojimų sudarinėti užsakymus, tik kol jie nėra apmokėti – jie nebus vykdomi.
  • Gavę mokėjimą bei patvirtinę užsakymą, nedelsiant pradėsime jį vykdyti ir papildomai informuosime Jus apie jo paruošimą ar pristatymą el. paštu ir SMS žinute.

Prekių pristatymas

  • Jūsų Busto Priežiūra internetinėje parduotuvėje prekes galite patogiai užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną.
  • Prekes Jums pristatys kurjeris užsakyme nurodytu adresu.
  • Prekių pristatymo terminas nuo 2 iki 5 d.d.
  • Prieš pristatant prekę kurjeris su jumis susiesks, pristatymo laikas 8:00 – 18:00
  • Pristatymo į namus kainą – 2 €.
  • Prekės pristatomos visoje Lietuvoje.

Prekių gražinimas

  • Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai yra patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
  • Prekės nėra gražinamos tuo atvėjų jeigų užsakovas neteisingai arba netinkamai ją panaudojo ir sugadino.

Pažeista siunta

  • Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.